Puteti face comentarii aici cu privire la editia speciala a Stirilor ProTv din 29 aprilie orele 10-16 privitoare la Nunta regala de la Londra. Dupa cum unii dintre dv. stiu am participat si eu la emisiune.

ProTv a fost lider de audienta pe toata durata transmisiunii. Pentru detalii click aici http://www.gandul.info/magazin/peste-un-milion-de-romani-au-urmarit-nunta-regala-de-la-londra-la-pro-tv-8209246

*****

Mai sunt o multime de like-uri pe facebook

4 gânduri despre „Editia speciala a Stirilor ProTv despre Nunta Regala

  1. Preluare Facebook de la Iana Simion:
    Draga Diana iti multumesc pentru toate pozele de pe blogul tau. Sunt superbe si multe inedite. De asemenea felicitari pentru prestatia de la PROTV. A fost singurul post (parerea mea) care a prezentat acest eveniment in mod obiectiv, in care monarhia (in general) era la loc de cinste din toate punctele de vedere.

  2. Personal nu am reusit sa vad nunta regala in direct, deoarece se suprapunea cu o mare sarbatoare crestin-ortodoxa. Insa am urmarit ulterior, dupa-amiaza, la televizor, o emisiune pe aceasta tema. Nu era la ProTv, ci la Antena3 mi se pare. Am fost surprins sa urmaresc o discutie in care aproape toti invitatii au facut apologia monarhiei si au tinut sa-si exprime regretele ca tara noastra nu poate avea asemenea momente fericite, datorita „unor criminali care in 1947 au impus poporului roman, contra vointei lui, cu pistolul la tampla, un regim totalitar”. S-a vorbit in termeni elogiosi despre Romania regala si monarhia romana, inclusiv despre Majestatea Sa Regele, ceea ce mi-a umplut sufletul de bucurie ca mai exista astfel de formatori de opinie. Erau oameni pe care i-am mai vazut la televizor, de toate varstele. Personal nu ma uit la acel post tv unde profesionalismul este in deruta si unde zilnic auzi tot felul de balacareli politico-sociale. Acum eram in vizita la cineva care priveste Antena3, si am fost surprins sa vad ca totusi si-a facut loc in program o astfel de discutie datatoare de speranta.

  3. De pe facebook de la Mihaela Ionescu – careia am sa-i raspund direct pe facebook:
    Mihaela Ionescu 29 April at 22:24 Report
    Va felicit pentru comentariile de specialitate facute astazi la ProTv.
    Cineva ma intreaba daca pe o invitatie la cocktail la Palatul Elisabeta se specifica tinuta- rochie de dupa amiaza- este permis si deux-pieces sau este obligatoriu rochie?
    Imi permit sa va intreb aceasta deoarece Dvs sunteti o apropiata a Casei Regale si sunteti familiarizata cu eticheta.
    Multumesc, Mihaela

Lasă un răspuns

