Asemanarea dintre Printesa Beatrice de York si Regina Victoria este izbitoare. Ea si-a facut debutul in actorie interpretand un mic rol ca doamna-de-onoare intr-o scena de la incoronarea stra-stra-stra-stra-bunicii ei Regina Victoria, un film produs de Martin Scorsese, ‘Young Victoria’, rolul reginei fiind interpretat de Emily Blunt. Ce spune Beatrice despre scena filmata in catedrala Lincoln: „A fost obositor, si a fost ingrozitor de frig, aproape am inghetat, dar mi-a placut foarte mult ceea ce am facut.”

Pe Beatrice, fiica Ducelui de York, am remarcat-o de curand cu o interesanta si avangardista palarie  (Philip Treacy) la nunta varului sau Printul William.

Printesa Beatrice in filmul 'Young Victoria'
Printesa Beatrice intrand in catedrala Lincoln pentru filmari, septembrie 2007
Regina Victoria. Printesa Beatrice de York

4 gânduri despre „Regina Victoria & Printesa Beatrice – Portrete

  1. Doamnei Diana Mandache
    Aveti dreptate, dragä doamna Mandache. Am observat-o si eu numai acum. Deseori mä uit la blogul dumneavoasträ. Sänt si eu un simpatizant al casei regale romäne si a isoriei interesante.
    Cetatea Hohenzollern si Castelul Sigmaringen este foarte frumos in Germania. Cänd am fost la Castelul Sigmaringen in vizitä, am väzut numai o carte, despre casa regalä romänä de domnul Kroner, care il cunosc personal. Eram un pic foarte trist. Am vorbit cu doamna de la ghiseu si imi räspunse cä nu au multe lucruri despre casa regalä romänä (provine din casa Hohenzollern Linia sväbeascä). Despre casa Hohenzollern Linia prusacä sint multe lucruri , adicä amintiri de cumpärat.
    Am intrebat, dacä se poate cumpära un „Familienstammbaum” al casei regale romäne, adicä o schemä cu membrii familiei case romäne. Mi sa spus cä nu existä asa ceva. Eu am spus, cä eu o sä-i trimit asa ceva prin postä. Doamna aceastä sa bucurat foarte mult si m-ia spus cä este o asociatie (adicä Verein) in Sigmaringen, care se ocupä cu aceste lucruri. O sä se va uita, dacä este correct acesteastä schemä, family tree, adicä stammbaum des Königshauses Rumänien. –>Die Hohenzollern als Könige von Rumänien.
    Intrebare: Nu se poate cumva colabora, cu aceste institutii, s-au nu este voie, din partea casei regale romäne? Ar fi päcat.
    Multe felicitäri, pentru cärtiile scrise de dumneavoasträ. Cänd va apärea cartea scrisä de dumneavoasträ cea nouä? Mä scuzati cä am intrebat.
    Masi bucura, dacä mä contactati pe Mailul meu…..
    Cu mare stimä si respect…..
    Multe felicitäri de bine si sänätate….., pentru ordinul primit de regele Mihai I. al Romäniei. Cred cä ati avut emotii mari. Sincer sä zic, si eu asi avea, dacä as primi asa un ordin frumos.
    Cu drag,
    Dietmar Melzer
    -Germania/Deutschland-

Lasă un răspuns

