La 3 ani de la moartea Principesei Ileana (Maica ALexandra, fondatoarea manastirii „Schimbarea la Fata”), am fost la mormantul acesteia, situat langa Ellwood City, Pennsylvania. Detalii despre Ileana si ultima sa vizita in Romania intr-un subcapitol din viitoarea mea carte [NB: cartea avea sa apara in mai 2012 la ed. Litera: Patrie si Destin. Principesa Mostenitoare a Romaniei].

Mai jos este un instantaneu foto din vizita mea in America. Fotografie de Prof. G.Wilson (KSU)

Diana Mandache la mormantul Maicii Alexandra (Principesa Ieana a Romaniei)

3 gânduri despre „La mormantul Maicii Alexandra, Ellwood City, Pennsylvania

  1. Este un mormint foarte frumos, simplu si religios al Maici Alexandra, adicä a principesei Ileana a Romäniei. Mä bucur, doamna Mandache, cä scrieti o carte, despre casa regalä romänä. Cartea aceasta este foarte importantä, pentru viitoarea generatie romänä. Mä bucur, de fiecare datä, cänd am ocazia sä aflu noutäti, despre casele regale europene si noutäti , despre casa regalä romänä.
    Vä transmit mult succes, sänätate si fericire, pentru viitor.
    Cu drag,
    Dietmar Melzer
    -Deutschland/Germania-

  2. Felicitari pentru articolele minunate de pe blogul dumneavoastra ! Cred ca ati fost foarte emotionata cand ati ajuns la mormantul Domnitei.
    Cat despre carte ……o asteptam cu nerabdare !!
    Cu mult drag,
    Dan

  3. Ma bucur ca prin ochii Dvs. pot vedea si eu mormantul Principesei Ileana. Arata foarte romanesc si foarte ingrijit.
    Cat despre carte o astept cu multa nerabdare.
    Cu drag,
    Mari Popescu

Comentariile sunt închise.