„Dearest Missy”. Corespondenta Mariei Alexandrovna cu fiica sa, Marie de Edinburgh, devenita Principesa de Coroana a Romaniei  (vol I. 1879-1900), RRB, octombrie 2011, hardback, 472 pag, 40 fotografii alb-negru, format 24,5×17,5 cm.

ISBN 978-91-975671-7-6

Imperiala in infatisare, dar in acelasi timp democratica prin atitudine, Maria Alexandrovna a fost o personalitate aflata in cautarea perfectiunii. Viata si caracterul sau au fost influentate de educatia de la Curtea imperiala rusa, ca fiica a Tarului Alexandru II, intr-un mediu grandios care in mare masura personifica modul de viata al tatalui sau precum si viziunea despre lume.

Cartea este un tribut adus Mariei Alexandrovna, Mare Ducesa a Rusiei, Ducesa de Edinburgh si de Saxe-Coburg-Gotha, aceasta fiind un important martor ocular al unor evenimente memorabile din istoria regalitatii victoriene din perioada 1879-1900. Va fi la dispozitia cititorilor la magazinele online ale revistei ‘Majesty’ sau in librarii din vestul Europei.  Ducesa de Edinburgh, este strabunica Regelui Mihai. Dedic acest volum Majestatii Sale RegeluiDM

"Dearest Missy", Diana Mandache (octombrie 2011, RRB, 472 pp)
"Dearest Missy", Diana Mandache (October 2011, RRB, 472 pp) backcover

Despre noua mea carte „Dearest Missy” – Video:

Cartea poate fi comandata la:

London: Hatchards – 187 Piccadilly, London, W1J 9LE.
Majesty Magazine (online): www.majestymagazine.com
Hague: Van Hoogstraten (online): www.hoogstraten.nl
Paris: Galignani, 224 rue de Rivoli, 1er.

amazon.com

Despre autor puteti asculta un interviu aici

17 gânduri despre „Noua mea carte „Dearest Missy”

  1. Dragä doamna Mandache,

    vä transmit un mare compliment, fiindcä stiu, ce fel de muncä dificilä, a-ti avut pänä acum. Este ceva foarte frumos, de a scrie, asa un volum valoros, pentru istoria regalä romänä.
    Cu mare stimä si respect din partea mea personalä.
    Multe felicitäri de bine si sänätate.
    Cu drag,
    Dietmar Melzer
    -Germania/Deutschland-

  2. Dragä doamna Mandache,

    chiar astäzi am primit prin postä, pretioasa carte, scrisä de dumneavoasträ. Este o carte foarte frumoasä, interesantä cu multe poze frumoase. Am comandat cartea prin libräria HOOGSTRATEN din Olanda si comanda a mers foarte repede. Acum incep sä citesc in cartea acesta frumoasä. Unele poze din carte imi erau cunoscute si sänt frumoase.
    Vä rog scrieti mai departe si vä doresc multe felicitäri de bine si sänätate, pentru viitor.
    Cu mult drag,
    Dietmar Melzer
    -Deutschland/Germania-

  3. Chiar daca este o intrebare putin in afara contextului, fiind vorba de Regina Maria as dori sa apelez la cunostintele dumneavoastra pentru o intrebare: exista o versiune pentru public a testamentului reginei? Se poate citi undeva? Mi se pare foarte inresanta ideea datorita evolutiei relatiilor sale cu toti copiii sai. Multumesc anticipat!

    1. nu exista nimic publicat. cine doreste poate face cercetare in arhive sau biblioteci. scuze nu pot dezvolta subiectul, nu am timpul necesar

  4. Buna ziua,
    Astept de multi ani o carte noua despre Missy. Ileana (Al Paleologu), Regina Maria Capitole Tarzii din viata mea (Diana Mandache),Missy Regina Romaniei (Guy Gauthier), Ultima Romantica(Hanah Pakula), si Born to Rule(Julia Pl Gelardi) nu mi-au fost de ajuns ca sa imi satisfaca marea dorinta de a afla cit mai mult depre regina mea favorita. Nu va puteti imagina bucuria pe care mi-ati adus-o cu noua carte….acuma problema este cu o cumpar ….traiesc in Vancouver/Canada. Ma voi interesa pentru ca binenteles trebuie sa am cartea….online reading is not the same when it comes to books about Missy.

    All the best and congratulations on your new publication. Please come visit us in Vancouver for a special book sighning.
    Thanks
    Cristina

  5. Dragä doamna Christina Nordin-Justinian,

    puteti sä cumpärati aceastä frumoasä carte, despre scriisoriile reginei Missy, prin libräria Hoogstraten din Olanda/Niederlande. Adicä prin homepage http://www.hoogstraten.nl trimiteti un mesaj si ei vä räspunde chiar si in limba englezä. Merge destul de repede.
    Mä scuzati, dragä doamna Mandache, fiindcä am dat un sfat bun la doamna Nordin-Justinian.

    Dragä doamna Mandache doresc sä vä trasmit, cä ati scris o carte interesantä, chiar si dacä este scrisä in limba englezä.

    Multe felicitäri si mult succes la Bucuresti si la Vancouver.
    Cu drag, Dietmar Melzer din Germania/Germany

  6. am citit „capitole tarzii din viata mea. Regina Maria” . Mi-a placut foarte mult, am ramas surprinsa cat de dedicati erau Majestatile Sale Regina Maria si Regele Ferdinand pentru poporul roman. Cu ajutorul aceste carti, munca dvs., mi-am dat seama cu adevarat ca erau niste oameni deosebiti. Inainte nu prea stiam nimic despre familia regala din Romania. Felicitari! Admir munca dvs de a „scoate la lumina” adevarul despre monarhia din Romania : adevar plin de admiratie si mandrie pentru familia regala din Romania

    1. In special primele generatii ale Casei Regale a Romaniei si-au sacrificat propriile familii pentru a pune bazele Dinastiei in Romania, vorbesc de Carol I & Elisabeta, dar si de Ferdinand si Maria. Primii si-au pierdut copilul, Principesa Maria (moarta in copilarie de scarlatina), iar Ferdinand a intrat in WWI de partea Antantei si impotriva tarii sale de nastere si a familiei. Ceea ce a contat a fost datoria care a stat deasupra oricaror evenimente.

  7. Va multumesc din suflet pentru efortul depus de dumneavoastra in cunoasterea si aprecierea Familiei Regale! Am citit cu mare placere aproape toate cartile aparute despre Regina Maria inclusiv Insemnarile zilnice ! Pot spune ca o iubesc pe aceasta Mare Doamna ,portretul ei sta la mare cinste in camera mea . As fi dorit sa traiesc in perioada interbelica ,sa o fi cunoscut aevea si nu din povestirile pe care mi le spunea bunica ! Sper ca intr-o zi sa avem si noi cei din Romania privilegiu sa citim si ultima Dvs. carte !

  8. Sarut mana. Va felicit pentru noul proiect, abia astept sa citesc cartea ! Si va multumesc totodata pentru imensul beneficiu si prestigiu adus Romaniei, chiar daca este greu sa faci afaceri aici. Va asteptam cu drag si pe blogul nostru, tot aici pe wordpress, si poate intr-o zi vom avea onoarea de a lucra cu Dvs. la un proiect la fel de fabulos. Cu imensa stima, N. Merrynote – CEO & Founder of Coffeebooksong Studios

Lasă un răspuns

