O intalnire intre istorici ai regalitatii la o „pizza istorica”

Diana si Marlene comentand celebrarile regale de la Bucuresti (27 Octombrie 2011). Fotografie de Valentin

Am avut prilejul s-o intalnesc pe Marlene Koenig (bazata in Alexandria, Virginia, SUA) la Bucuresti, o mai veche prietena regala, cu ocazia celebrarilor ocazionate de ziua nasterii Regelui Mihai. Am avut o seara placuta discutand despre profesiile noastre, despre istorie regala si mai ales am comentat evenimentele regale din aceasta perioada de la Bucuresti. Ne-am si amuzat evident de o serie intreaga de perceptii ale Marlenei asupra cotidianului romanesc sau de unele intamplari din Bucuresti. Ne-am impartasit impresii, am aflat una de la alta multe lucruri. DM

Marlene Koenig este bibliotecara si a publicat o foarte buna carte de genealogie intitulata „Descendentii Reginei Victoria”

One thought on “O intalnire intre istorici ai regalitatii la o „pizza istorica”

  1. Dragä doamna Mandache,

    dacä imi dädeati vioa si mie, tare asi fi vorbit si eu cu dumneavoasträ, fiindcä istoria regalitätii este una dintre pasiunea mea. Citesc foarte multe cärti de istorie, a regalitätii din trecut, dar si a regalitätii, acum actual. Deseori urmäresc si cum sänt regalitätiile inrudite intre ei. Este o pasiune foarte interesantä. Päcat cä trebuia sä invät, istoria gresitä la scoalä. Acasä aveam o bibleotecä mare cu cärti vechi si de mare valoare. Istoria esteuropeanä era pentru mine importantä, fiindcä am vrut sä stiu, cum s-au intimplat lucrurile in timpul acela, cind germanii au venit pe teritoriul unguresc, acuma transilvania.
    Multe felicitäri de bine si sänätate.
    Cu drag, Dietmar Melzer

Lasă un răspuns

