Cand inspiratia este de bun augur

De pe Facebook, Mihaela Ionescu scrie: „Desenul nepoatei mele pentru concursul „Un Rege, o Regină” inspirat din volumul „Regele Mihai. Album istoric” al dnei Diana Mandache și poza în cauză (încercuită pe coperta minunatei cărți mai sus menționate). Și care a luat mențiune în urma jurizării de zilele trecute, premierea urmând să aibă loc joi 30 Octombrie la Jockey Club București, organizator Organizaţia de Tineret – Alianţa Naţională pentru Restaurarea Monarhiei

 

Felicitarile mele! Poate imi spui si numele nepoatei tale pentru a-l mentiona aici! Bucuria este mai mare cand suflete inocente gasesc inspiratia in carti care le pot forma interesul pentru istorie si arta si invata prin intermediul imaginilor istoria regalității. Este o carte ce poate servi ca material auxiliar manualului cu tematica referitoare la istoria regalitatii, pe care sincera sa fiu nu l-am vazut…

Toate bune, Diana M

One thought on “Cand inspiratia este de bun augur

  1. Cum am spus și la mine pe profil, istoria regalității a fost și este de bun augur și asta face ca un desen inspirat dintr-o fotografie din albumul dvs, cu Regina Mamă Elena și micul Principe Mihai, să fie frumos🙂 Mulțumesc pentru apreciere, numele autoarei este Adina și este elevă în clasa a VII a la Școala Generală nr. 165 din București. Inițiativa a fost a ei și după ce a răsfoit câteva cărți regale din colecția mea s-a oprit asupra acesteia.

Lasă un răspuns

