Photo credit Diana Mandache

Astazi a fost o zi placuta de toamna si desi nu eram in forma cea de toate zilele, dupa ce ma intorsesem de la matusa mea care e foarte bolnava, am iesit la o plimbare in vechiul Bucuresti, ca sa-mi aduc aminte inca o data de ce sunt in continuare aici. DM

click view full size

2 gânduri despre „Calatorii fotografice de azi prin vechiul Bucuresti

  1. Architecturä frumoasä la Bucuresti, dar päcat cä casele sänt foarte distruse. Dacä s-ar repara casele cu architecura lor frumoasä ar fi formidabil. Päcat cä nu se protejeazä asa ceva in Romänia. In Germania existä Denkmalschutz, adicä protejarea Architecturii caselor vechi. Cänd Tatäl meu lucra ca maistru constructor in Romänia imi explica stilul si archtecura casele, palatelor si alltor objecte de mare valoare cum ar fi diferite biserici cu alte confesiuni religiose. El a construit si o bisericä, care existä si acuma in Romänia.
    Multe felicitäri familiei Mandache, care stie ce inseamnä sä se pästreze aceste valori si obiecte de mare valoare. Multumesc si este bine, cä säntesti acolo in romänia, pentru a spune oameniilor ce valori pretioase are Romänia.
    bine cä inima Reginei Maria a Romäniei va avea odihna vesnicä la castelul Pelisor in Sinaia.
    Cu drag,
    Dietmar Melzer
    -Deutschland/Germania-

  2. Va multumesc din nou pentru cuvintele frumoase. Aveti dreptate, s-a distrus mult din ignoranta si din prostie. Valentin de cand s-a intors in Romania a incercat si inca mai face acest lucru, de a pune in valoare patrimoniul arhitectural. Din pacate aroganta unora si institutiile de stat bazate pe coruptie nu-si arata interesul pentru salvarea caselor istorice, care sunt pe cale de disparitie. Sunt disparute si atunci cand sunt mutilate, detalii rase, culori schimbate, geamuri termopan, usile vechi schimbate.Pe blogul lui Valentin sau pe Facebook Case de Epoca. Historic Houses of Romania https://www.facebook.com/casedeepoca sunt detalii din istoria arhitecturii vechiului Bucuresti.
    Eu insa am sa va tin la curent in curand despre biata inima a Reginei Maria, aici si pe blogul meu in engleza http://www.royalromania.wordpress.com

Lasă un răspuns

