Regina Ana & Regele Mihai, 1957 - La REALITATEA tv Duminica 23 Octombrie 2011 ora 22 Valentin & Diana Mandache la emisiunea dl. Catalin Striblea

La REALITATEA tv, Duminica pe 23 octombrie de la ora 22.oo la emisiunea dl. Catalin Striblea, in direct,  eu si Valentin vom fi invitati sa vorbim despre MS Regele Mihai: Portretul unui Rege.

Noi vom fi Marti in Parlament sa-l ascultam pe Rege, este un moment istoric. Despre acel moment voi mai vorbi. DM

2 gânduri despre „La Realitatea tv Duminica 23 Octombrie ora 22

  1. Dragä doamna Mandache Diana,
    Dragä domnule Mandache Valentin,

    astäzi mä gändesc foarte mult la dumneavoasträ. Asa un mare interviu, de a vorbi despre o persoanä foarte importantä M.S. Regele Mihai I. al Romäniei este o mare onoare.
    Eu stiu cum vä simtiti dumneavoasträ, fiindcä si eu am avut emotii si onoarea sä intilnesc un vär al regelui Mihai. Este M.S. Ducele Carl de Württemberg, seful a casei regale de Württemberg. M.S. Ducesa Diane de Württemberg este o prietenä foarte bunä a MS. Principesa de coroanä Margareta a Romäniei. Eu am in aceeasi zi, ziua mea de nastere, cänd are M. S. regele Mihai I. al Romäniei, ziua sa de nastere. Este o intimplare frumoasä, dar este adeväratä.
    Imi pare foarte räu, cä nu pot sä väd interviul la televizor, findcä nu pot vedea Realitatea TV cu antena mea parabolicä. Se poate vvedea pe Internet, interviul cu dumneavoasträ? Multumesc, pentru lucräriile voastre, pentru casa regalä a Romäniei.
    Vä doresc mult succes, sänätate si putere de muncä, pentru viitor.
    Cu mult drag,
    Dietmar Melzer
    Deutschland/Germania

    Apreciază

Lasă un comentariu